Studijų skyrius
Perskaitei visą informaciją, tačiau vis tiek nerandi atsakymo į savo klausimą?
- Rašyk
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. - Skambink +370 5 219 3055
- Užeik Naugarduko g. 24, 106 kab. arba Didlaukio g. 47, 205 kab.
| STUDIJŲ SKYRIUS | ||
![]() |
Studijų vadovė Atsakinga už: |
Naugarduko g. 24, 122B kab. |
![]() |
Studijų administratorė Atsakinga už: |
Naugarduko g. 24, 104 kab. |
![]() |
Studijų administratorė Atsakinga už: |
Naugarduko g. 24, 106 kab. |
![]() |
Tarptautinių studijų koordinatorė Atsakinga už: |
Didlaukio g. 47, 208 kab. Priėmimo laikas (iš anksto susitarus): |
![]() |
Tarptautinių studijų koordinatorius Atsakingas už: |
Didlaukio g. 47, 208 kab. Priėmimo laikas (iš anksto susitarus): |
![]() |
Studijų administratorė Atsakinga už Bioinformatikos ir Programų sistemų studijų programų: |
Didlaukio g. 47, 205 kab. |
![]() |
Studijų administratorė Atsakinga už Informacinių sistemų inžinerijos studijų programų: |
Naugarduko g. 24, 122B kab. |
![]() |
Studijų administratorė Atsakinga už: |
Naugarduko g. 24, 108 kab. |
![]() |
Studijų administratorė Atsakinga už Matematikos studijų krypčių programų: |
Naugarduko g. 24, 104 kab. |
![]() |
Studijų administratorė Atsakinga už Informacinių technologijų, Kompiuterinio modeliavimo, Informatikos (bakalauro ir magistro): |
Didlaukio g. 47, 205 kab. |
IT pagalba
Problemos su fakulteto IT infrastruktūra, laboratorijose su kompiuterine technika? Neveikia belaidis tinklas ar negali prie jo prisijungti? Kreipkis į:
- VU Informacinių technologijų paslaugų centras (atsakingas už VU IS, VMA ir kitą VU infrastruktūrą);
- MIF Skaitmeninių tyrimų ir skaičiavimo centras (atsakingas už MIF infrastruktūrą, MIF slaptažodžiai ir kt.).
Informacija apie fakulteto IT paslaugas, atsakymus į įvairius klausimus rasi MIF IT wiki.
Daug informacijos pateikta ir DUK skiltyje.
Jeigu perskaitei MIF IT wiki ir DUK tačiau neradai atsakymų, pasirink kaip patogiau gauti atsakymus į klausimus, kreipkis:
Studentų atstovybė
Vilniaus universiteto Studentų atstovybė (VU SA) – seniausia ir didžiausia Lietuvoje visuomeninė, ne pelno siekianti, nepolitinė, ekspertinė švietimo organizacija, atstovaujanti studentų interesams Vilniaus universitete bei už jo ribų, puoselėjanti universitetinę kultūrą ir kurianti palankiausias sąlygas studentų saviraiškai. Plačiau apie VU SA galite pasiskaityti čia.
Fakulteto studentus atstovauja VU SA MIF studentų atstovybės padalinys.
Jei turi klausimų susijusių su:
- Klausimais apie mokėjimą už mokslą, finansinę paramą, stipendijas, paskolas, draudimą.
- Egzaminus, apeliacijas, skolas, kurso kartojimą, rotaciją, pasirenkamuosius dalykus, kursinius ir bakalaurinius darbus, praktiką, akademines atostogas.
- Lietuvos studento pažymėjimo gamyba, pratęsimu, praradimu ir grąžinimu.
- Apgyvendinimu ir bendrabučiais.
Atsakymus galite pasitikrinti VU SA ir MIF SA akademinėje DUK arba socialinėje DUK skiltyse. Jei atsakymų nerandate – kreipkitės VU MIF SA kontaktais.
Pagalba pagal sritis
Akademinė pagalba
Turi daug skolų? Abejoji, ar nori toliau tęsti studijas? Susitark ir užeik pasikalbėti – sužinosi galimas išeitis, studijų metimas tik viena iš jų. Dėl atvykimo susitark iš anksto el. p.
Psichologinė pagalba
Psichologinės konsultacijos
Studijų procese ar asmeniniame gyvenime susidūrus su problemomis, gali būti reikalinga specialisto konsultacija. Psichologinio konsultavimo tikslas – padėti žmonėms išsiaiškinti, suprasti ir spręsti asmeninius arba tarpasmeninius su psichologine savijauta ar elgesiu susijusius sunkumus.
Registracijai į konsultaciją užpildykite formą. Apie atsilaisvinusias galimybes gauti konsultaciją informuosime telefonu arba el. paštu. Kiekvienam studentui yra skiriamos 4 nemokamos konsultacijos per metus.
Skubi psichologinė pagalba krizės atveju
Bendruomenės gerovės skyriaus psichologės, esant savižudybės rizikai, Vilniaus universiteto bendruomenės nariams teikia skubias nemokamas konsultacijas. Registracija konsultacijai vyksta el. paštu arba telefonais +37069934818, +37065899392. Daugiau informacijos apie skubią pagalbą rasite čia.
Finansinė pagalba
Daugiau informacijos apie stipendijas, paskolas, finansinę pagalbą studentams su negalia ir kt. rasi čia
IT pagalba
Problemos su fakulteto IT infrastruktūra, laboratorijose su kompiuterine technika? Neveikia belaidis tinklas ar negali prie jo prisijungti? Kreipkis į:
- VU Informacinių technologijų paslaugų centras (atsakingas už VU IS, VMA ir kitą VU infrastruktūrą);
- MIF Skaitmeninių tyrimų ir skaičiavimo centras (atsakingas už MIF infrastruktūrą, MIF slaptažodžiai ir kt.).
Informacija apie fakulteto IT paslaugas, atsakymus į įvairius klausimus rasi MIF IT wiki.
Daug informacijos pateikta ir DUK skiltyje.
Jeigu perskaitei MIF IT wiki ir DUK tačiau neradai atsakymų, pasirink kaip patogiau gauti atsakymus į klausimus, kreipkis:
Tobulėjimui ir karjerai
Vilniaus universiteto karjeros specialistai kviečia pasinaudoti kruopščiai atrinkta informaciją ir praktiniais patarimais, kurie gali padėti karjeros kelyje.
Visos karjeros paslaugos Vilniaus universiteto studentams teikiamos nemokamai. Turite klausimų? Karjeros centro specialistus rasite Saulėtekio al. 9, III r., 104 kab.
Dirbo laikas:
I-IV: 8.00–17.00 val.
V: 8.00–15.45 val.
Daugiau informacijos apie karjeros galimybes rasite čia.
Mentorystė
VU Mentorystė yra skirta visapusiškai ugdyti studentų bendrąsias kompetencijas, išmanumą, pagerinti jų akademinius ir asmeninius pasiekimus, padėti perimti mentoriaus sukauptą patirtį ir gauti vertingų patarimų planuojant profesinę ateitį.
Studentai, siekiantys asmeninio tobulėjimo, ieškantys platesnių galimybių universitete, abejojantys dėl studijų pasirinkimo ar praradę motyvaciją studijuoti, dabar turi galimybę įgyvendinti savo tikslus ir uždavinius padedami patyrusių, sėkmingai dirbančių, gebančių įkvėpti patarėjų – mentorių.
Užpildyk registracijos anketą ir bendrauk su pasirinktu mentoriumi jau dabar!
Daugiau informacijos: www.vu.lt/mentoryste
Fakulteto komisijos
Į akademinės etikos komisiją reikia kreiptis tada, kai turite nusiskundimų dėl akademinės bendruomenės narių, dirbančių ar studijuojančių padalinyje, ar padalinio administracijos darbuotojų veiksmų, pažeidžiančių akademinę etiką. Ginčus dėl akademinės etikos ir ginčus dėl darbo santykių nagrinėja fakulteto akademinės etikos komisija.
Akademinės etikos komisija
Akademinės etikos komisiją sudaro:
- doc. dr. Andrius Grigutis (Matematikos institutas) – komisijos pirmininkas;
- dr. Julius Andrikonis (Informatikos institutas) – komisijos pirmininko pavaduotojas;
- dr. Rita Juodagalvytė (Taikomosios matematikos institutas);
- dr. Anita Juškevičienė (Duomenų mokslo ir skaitmeninių technologijų institutas);
- Roberta Jurpalytė (studentų atstovė);
- Monika Kanišauskaitė (studentų atstovas).
Akademinės etikos komisijos nuostatus rasite VU puslapyje.
Pareiškimų teikimas
Pareiškimas gali būti pateiktas ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo tos dienos, kurią akademinės etikos pažeidimas padarytas ar paaiškėjo. Šis terminas, esant svarbioms termino praleidimo priežastims ir motyvuotam pareiškėjo prašymui, komisijos sprendimu gali būti atnaujintas, jeigu nuo pažeidimo padarymo ar aplinkybių paaiškėjimo nepraėjo daugiau kaip šeši mėnesiai.
Pareiškimai teikiami e.Studentas -> e.Prašymai -> Pareiškimai ir skundai.
Esant klausimams
Jeigu turite klausimų dėl šios komisijos veiklos, darbo taisyklių galite kreiptis į fakulteto Studijų skyrių el. p.
Į ginčų nagrinėjimo komisiją reikia kreiptis tada, kai norite pateikti pareiškimą dėl apeliacijos ar ginčo, susijusio su mokslo ir studijų veikla, tarp Universiteto studijuojančiųjų ir kitų bendruomenės narių, dirbančių tame padalinyje.
Ginčų nagrinėjimo komisija
Ginčų nagrinėjimo komisiją sudaro:
- asist. dr. Adomas Birštunas – komisijos pirmininkas;
- doc. dr. Gintautas Bareikis;
- doc. dr. Kristina Kaulakytė;
- Roberta Jurpalytė (studentų atstovė);
- Jokūbas Jurgaitis (studentų atstovas);
- Gabrielė Skirmantaitė (studentų atstovė).
Ginčų nagrinėjimo komisijos nuostatus rasite VU puslapyje.
Apeliacijų rūšys ir jų pateikimo terminai
1. Apeliacijos dėl galutinio įvertinimo, išskyrus baigiamųjų egzaminų ir baigiamojo darbo gynimo įvertinimo (neapima ir tarpinių atsiskaitymų įvertinimų), turi būti pateikiamos per 7 kalendorines dienas po egzamino (įskaitos) įvertinimo paskelbimo dienos;
2. Apeliacijos dėl procedūrinių pažeidimų turi būti pateikiamos per 3 darbo dienas po tarpinių atsiskaitymų vertinimo, egzamino (įskaitos) laikymo, baigiamojo egzamino laikymo ar baigiamojo darbo gynimo dienos.
Kaip pateikti apeliacijas
Apeliacijos teikiamos per e.Studentas -> e.Prašymai -> Pareiškimai ir skundai-> skundas, kreipimasis padalinio (fakulteto) ginčų nagrinėjimo komisijai.
Apeliacijoje turi būti nurodyta:
- pareiškėjo vardas, pavardė, pagrindinė studijų programa, Vilniaus universiteto suteiktas elektroninio pašto adresas ir telefono numeris*;
- dalyko (modulio) pavadinimas, dėstytojas(-ai) bei apeliacijos pobūdis (ar dėl galutinio įvertinimo, ar dėl procedūrinių pažeidimų, ar dėl abiejų);
- apeliacijos pagrindas (aplinkybės, pagrindžiančios pareiškėjo nesutikimą su galutiniu įvertinimu arba konkretų procedūros pažeidimą);
- konkretus pareiškėjo prašymas (pvz., pakeisti galutinį įvertinimą, suteikti galimybę pakartotinai laikyti egzaminą, įskaitą ar pan.);
- pareiškėjo parašas, išskyrus atvejus, kai apeliacija yra pateikta Vilniaus universiteto informacinėje sistemoje (VU IS)*.
*Būtina nurodyti, jei apeliacija pildoma ne per VU IS.
Esant klausimams
Jei turite klausimų dėl apeliacijų pateikimo, prašome kreiptis į Ginčų nagrinėjimo komisijos sekretorę rašant el. laišką el. paštu










