Sidebar

Šį pirmadienį vasario 24 d. 13 val. 203 kab. (Akademijos g. 4) DMSTI seminare pranešimus perskaitys 2 DMSTI doktorantai:

(1) Snieguolė Bagočienė „Kūrybinių problemų sprendimo kompetencijų plėtojimas taikant projektavimo mąstymo metodus mokyklos STEAM ir FabLab sąveikoje“ [vadovė: dr. Anita Juškevičienė]

Anotacija: Efektyvus kūrybinių gebėjimų ugdymas yra viena svarbiausių šiuolaikinio švietimo krypčių, siekiant parengti mokinius ateities iššūkiams. Vis dėlto daugelis dabartinių mokymo metodų apsiriboja teoriniu žinių perteikimu, nesuteikdami galimybių praktiškai tobulinti problemų sprendimo įgūdžių. Projektavimo mąstymas (angl. Design Thinking), orientuotas į kūrybinius eksperimentus ir mokinių poreikius, leidžia sistemingai integruoti skirtingas dalykines sritis. STEAM mokyme ir mokyklos FabLab veiklose jis gali būti papildytas automatizuotais vertinimo metodais, padedančiais objektyviai sekti mokinių pažangą. Šiame pranešime nagrinėjama, kaip tokia sąveika skatina mokinių motyvaciją, ugdo lankstų požiūrį į problemų sprendimą bei formuoja šiuolaikinei visuomenei reikalingas kompetencijas.

(2) Aušra Šubonienė „Nepilnai prižiūrimi mašininio mokymosi metodai ir jų taikymas medicininių vaizdų analizėje“
[vadovė: prof. dr. Olga Kurasova]

Anotacija: Dažnai vaizdų segmentacijai taikomi prižiūrimo mokymosi metodai, tačiau jų naudojimą medicininių vaizdų analizėje apsunkina ribotas sužymėtų duomenų prieinamumas. Duomenų žymėjimo procesas, ypač reikalingas segmentacijai, užtrunka ilgai ir reikalauja kelių patyrusių radiologų dalyvavimo. Be to, dažnai sužymėti medicinos vaizdai nėra viešai skelbiami dėl pacientų sutikimo trūkumo ir kitų panašių priežasčių. Šiame pranešime bus apžvelgiamos įvairios nepilnai prižiūrimo mokymosi metodų grupės, tokios kaip pusiau prižiūrimas mokymasis (angl. semi-supervised learning), silpnai prižiūrimas mokymasis (angl. weakly supervised learning), mokymasis iš vieno pavyzdžio (angl. one-shot learning) ir kitos, bei jų taikymo būdai medicinos vaizdų analizėje.

Maloniai kviečiame dalyvauti! (negalintiems atvykti 'gyvai': https://bit.ly/DMSTI_2025-02-24 )

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos