Sidebar

Dirbtinis intelektas (DI) ir žaidimų industrija – kas vyksta šiose rinkose? Birželio 2 d. vyks studentų projektų pristatymai, kurių metu išgirsite įdomiausias naujienas per mokslinę perspektyvą.

robotas

Robotas žaidžia kompiuterinį žaidimą, DI sugeneruotas pav.

„Kviečiame pasiklausyti apie studentų projektus iš žaidimų technologijų ir dirbtinio intelekto temų. Pranešėjai kalbės, kaip kuriami DI agentai, žaidžiantys kompiuterinius ar stalo žaidimus. Studentai pasidalins žiniomis apie žaidimų lygių atsitiktinį generavimą ir kitas technologijas. Prisijunk ir išgirsk, kokius darbus sukūrė kiti studentai ir ką galėtum nuveikti ir pats“, – sako organizatorius Vilniaus universiteto Matematikos ir informatikos fakulteto (VU MIF) dėstytojas dr. Rokas Astrauskas.
Studentų pristatymus apie žaidimų technologijas ir dirbtinį intelektą jose kviečiame stebėti birželio 2 d. pirmadienis, 16 val. per „MS Teams“ platformą.

Pranešėjai ir temos:

  • Arsenij Nikulin „Žaidimo „Codenames Duet“ DI kompanionas“
  • Benas Budrys „Bomberman“ žaidimo agentas naudojant MCTS“
  • Rafal Paškevič „Automatinis žaidimų lygių generavimas naudojant DI“
  • Erika Klimaitė „Rush Hour“ žaidimo lygių generavimas“
  • Orestas Trečiokas „Dūmų algoritmų analizė „UNITY“ aplinkoje“

 

 

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos