R. Krasauskas "Geometrija virtualioje realybėje"
Pagrindinė literatūra:
D. Hilbert, S. Cohn-Vossen, Anschauliche Geometrie, Springer, Berlin,
1932, (Rusiškas vertimas: Nauka,1981)
G.K. Francis, A Topological Picturebook, Springer, 1988,
(Rusiškas vertimas: Nauka,1981)
G. Farin, Curves and Surfaces for Computer Aided Geometric Design,
Academic Press, 3 ed., 1992
Ames, Nadeau, Moreland, The VRML 2.0 Sourcebook, John Wiley & Sons, 1997
Kurso tikslai:
Kurse atskleidžiamas abipusis ryšys tarp geometrijos ir modernių informacinių
technologijų: supažindinama su VRML 2.0 (Virtual Reality Modeling Language)
teikiamomis galimybėmis modeliuoti netrivialius geometrinius objektus.
Nagrinėjami geometrinių ir topologinių objektų pavyzdžiai:
parametrizuoti algebriniai paviršiai, Miobiuso lapas ir Kleino butelis,
mazgai ir 3-matės daugdaros; Steinerio bei Boy'aus paviršiai; sferos išvertimo
uždavinys. Ypač akcentuojami interaktyvūs vizualizacijos metodai, jų galimybių
ribos ir iškylančios problemos.
Jokių specialių matematinių žinių išskyrus standartinius tiesinės algebros ir
analizinės geometrijos kursus nereikalaujama. Įskaitai studentai turėtų pavaizduoti pasirinktą geometrinį objektą virtualioje realybėje (pvz.: naudojant VRML, SGML arba XML kalbas).
Reikalingi kursai (kam skirtas):
Kursas skirtas studentams nuo 3 kurso (įskaitant ir magistrantus)
į kursų sąrašą
į Katedros svetainę
į Lietuvos baroko aprašą