R. Krasauskas "Geometrija virtualioje realybëje"
Pagrindinë literatûra:
D. Hilbert, S. Cohn-Vossen, Anschauliche Geometrie, Springer, Berlin,
1932, (Rusiðkas vertimas: Nauka,1981)
G.K. Francis, A Topological Picturebook, Springer, 1988,
(Rusiðkas vertimas: Nauka,1981)
G. Farin, Curves and Surfaces for Computer Aided Geometric Design,
Academic Press, 3 ed., 1992
Ames, Nadeau, Moreland, The VRML 2.0 Sourcebook, John Wiley & Sons, 1997
Kurso tikslai:
Kurse atskleidþiamas abipusis ryðys tarp geometrijos ir moderniø informaciniø
technologijø: supaþindinama su VRML 2.0 (Virtual Reality Modeling Language)
teikiamomis galimybëmis modeliuoti netrivialius geometrinius objektus.
Nagrinëjami geometriniø ir topologiniø objektø pavyzdþiai:
parametrizuoti algebriniai pavirðiai, Miobiuso lapas ir Kleino butelis,
mazgai ir 3-matës daugdaros; Steinerio bei Boy'aus pavirðiai; sferos iðvertimo
uþdavinys. Ypaè akcentuojami interaktyvûs vizualizacijos metodai, jø galimybiø
ribos ir iðkylanèios problemos.
Jokiø specialiø matematiniø þiniø iðskyrus standartinius tiesinës algebros ir
analizinës geometrijos kursus nereikalaujama. Áskaitai studentai turëtø pavaizduoti pasirinktà geometriná objektà virtualioje realybëje (pvz.: naudojant VRML, SGML arba XML kalbas).
Reikalingi kursai (kam skirtas):
Kursas skirtas studentams nuo 3 kurso (áskaitant ir magistrantus)
á kursø sàraðà
á Katedros svetainæ
á Lietuvos baroko apraðà