Dalyko sando aprašas
Dalyko sando kodas |
|
Dalyko sando pavadinimas |
Žmogaus ir kompiuterio sąveikos projektavimas |
Dėstytojo (-jų) pedagoginis
vardas, mokslo laipsnis, vardas ir pavardė |
Dr. Kristina Lapin |
Katedra, centras |
Programų sistemų katedra |
Fakultetas, padalinys |
Matematikos ir informatikos fakultetas |
Dalyko sando lygis |
antrosios pakopos |
Semestras |
pavasario (2) |
ECTS kreditai |
6 |
VU kreditai |
4 |
Auditorinės valandos |
viso dalyko 80 |
|
Paskaitų 32
|
|
seminarų
|
|
|
|
|
|
|
Reikalavimai |
|
Dėstomoji kalba |
|
Dalyko sando tikslai ir numatomi gebėjimai |
Dalykas skirtas ugdyti studentų gebėjimus taikyti žmogaus ir kompiuterio sąveikos teorijas programų sistemų projektavime. Apžvelgiami egzistuojantys metodai, pateikiama, kur ir kada jie taikytini, sprendžiant projektavimo problemas. |
Dalyko sando turinys |
|
Pagrindinės literatūros sąrašas |
1. Preece, J., Rogers, Y., Sharp, H. (2002). Interaction Design: Beyond Human Computer Interaction, John Wiley & Sons, 2002, 519 psl. 2. Dix, A.J., Finlay J.E., Abowd G.D., Beale R. Human-Computer Interaction. Pearson Prentice Hall, 2004, 834 psl. 3. The human-computer interaction handbook: fundamentals, evolving technologies and emerging applications. J.A. Jacko, A. Sears (Ed.). Lawrence Erlbaum Associates, 2003, 1277 psl. 4. Shneiderman, B., Plaisant, C. Designing the User Interface: Strategies for Effective Human-Computer Interaction, 4th edition, Pearson/ Addison-Wesley, 2005, 652 psl. 5.Rosson, M.B., Carroll, J.M. Usability engineering: scenario-based development of human-computer interaction. Morgan Kaufman Publishers, 1995, 422 psl. |
Papildomos literatūros sąrašas |
1. Kuniavsky, M. Observing the User Experience:
A Practitioner's Guide to User Research. Morgan Kaufmann
Publisher, San Francisco, CA, 2003. 2. Nielsen, Jacob. Designing Web Usability: The Practice of Simplicity, New Riders, 2000. 3. Faulkner, Ch. The essence of human-computer interaction. Prentice Hall, 2003, 196 psl. |
Mokymo metodai |
Paskaitose apžvelgiamos turinyje nurodytos temos, seminarų metu naudojamas probleminis mokymas: analizuojamos publikacijos, iliustruojančios sąveikos projektavimo veiklų taikymo pavyzdžius. Mokymo metodai: paskaitos, probleminis mokymas, individualus darbas. |
Lankomumo reikalavimai |
Laikyti egzaminą leidžiama, jei paruoštas ir sėkmingai pristatytos referatas, iliustruojantis konkretų sąveikos projektavimo aspektą ir atlikta savarankiška užduotis. |
Atsiskaitymo reikalavimai |
Egzaminas raštu (testas), referato (nemažiau 10 puslapių) ir jo pristatymo kokybė, užduoties atlikimo kokybė, aktyvumas seminaruose. |
Vertinimo būdas |
Kaupiamasis pažymys: 50% egzaminas raštu, 20% referatas, 10% pristatymas, 10% aktyvumas diskusijose. 10% .savarankiška užduotis. |
Aprobuota katedros |
2007 09 03 |
Patvirtinta Studijų programos
komiteto |
2008 02 21 |