Dalyko sando aprašas
Dalyko sando kodas |
|
Dalyko sando pavadinimas |
Kompiuterinė grafika |
Dėstytojo (-jų) pedagoginis vardas, mokslo laipsnis, vardas ir pavardė |
Doc.dr. Rimvydas Krasauskas |
Katedra, centras |
Kompiuterijos |
Fakultetas, padalinys |
Matematikos ir informatikos |
Dalyko sando lygis |
antrosios pakopos |
Semestras |
Rudens (3) |
ECTS kreditai |
4,5 |
VU kreditai |
3 |
Auditorinės valandos |
viso dalyko 48 |
|
Paskaitų 16
|
|
Seminarų
|
|
|
|
|
|
|
Reikalavimai |
|
Dėstomoji kalba |
|
Dalyko sando tikslai ir numatomi gebėjimai |
Studentas turėtų įsisavinti interaktyvios 3D internetinės grafikos pagrindus, gebėti sumodeliuoti nesudėtingas 3D scenas ir publikuoti internete naudojant VRML/X3D technologiją. |
Dalyko sando turinys |
3D geometrinio modeliavimo
pagrindai. Kietų kūnų modeliavimas, loginės operacijos, krašto
reprezentacija, konstravimo metodai. Grafikos programavimas VRML/X3D kalbos pagrindu: mazgai ir laukai, hierarchinė scenos medžio struktūra, koordinačių sistema ir transformacijos, geometriniai primityvai ir atributai, spalvos ir medžiagos, apšvietimo priemonės, sensoriai ir keliai, elgesio modeliai, matymo formavimas, kameros atributai, sudėtingi geometriniai paviršiai (indeksuotos sienų aibės struktūra), jų normalių orientacija, šešėliavimo tipai. Tekstūros ir jų pririšimo metodai. Navigacija ir avatarų parametrai. Animacijų programavimas. JavaScript kalbos skriptai. X3D ypatybės: XML sintaksė, profiliavimas ir komponentės, NURBS ir H-Anim praplėtimai. |
Pagrindinės literatūros sąrašas |
VRML97 specification, ISO/IEC 14772-1:1997 |
Papildomos literatūros sąrašas |
A.L. Ames, D.R. Nadeau, J.L. Moreland, |
Mokymo metodai |
Paskaitos, pratybos, bendri projektai |
Lankomumo reikalavimai |
Būtina lankyti 70% paskaitų ir atlikti pratybų
užduotis |
Atsiskaitymo reikalavimai |
|
Vertinimo būdas |
60% praktinių darbų ir 40% teorijos |
Aprobuota katedros |
2004 09 03 |
Patvirtinta Studijų programos
komiteto |
2004 11 09 |