Dalyko sando aprašas
Dalyko sando kodas |
|
Dalyko sando pavadinimas |
Kompiuterinė grafika |
Dėstytojo (-jų) pedagoginis vardas, mokslo laipsnis, vardas ir pavardė |
Doc.dr. Rimvydas Krasauskas |
Katedra, centras |
Kompiuterijos katedra |
Fakultetas, padalinys |
Matematikos ir informatikos fakultetas |
Dalyko sando lygis |
pirmosios pakopos |
Semestras |
rudens (5)
|
ECTS kreditai |
4,5 |
VU kreditai |
3 |
Auditorinės valandos |
viso dalyko 64 |
|
Paskaitų 32
|
|
seminarų
|
|
|
|
|
|
|
Reikalavimai |
|
Dėstomoji kalba |
|
Dalyko sando tikslai ir numatomi gebėjimai |
Studentas turėtų įsisavinti kompiuterinės grafikos teorijos ir praktikos pagrindus, gebėti programuoti nesudėtingas 3D interaktyvios grafikos scenas. |
Dalyko sando turinys |
Grafinės sistemos ir modeliai. Grafikos programavimas naudojant OpenGL: primityvai ir atributai, spalvos ir jų modeliai, matymo formavimas. Interaktyvūs vaizdai. Geometriniai objektai ir transformacijos. Homogeninės koordinatės ir afininės transformacijos. Trimačiai primityvai. Perspektyva ir projekcijos. Šešėliavimas, paviršiaus modeliavimas, jo piešimas, algoritmai ir įdiegimas. Hierarchinė ir objektiškai-orientuota grafika. Kreivės ir paviršiai. Procedūriniai metodai. Geometriniai ir rastriniai algoritmai. Vartotojo sąsaja: įvedimo įrenginiai, vartotojo-kompiuterio dialogo programavimas. Grafinio procesoriaus (GPU) programavimo pagrindai. |
Pagrindinės literatūros sąrašas |
1. S.R. Buss, 3-D Computer graphics. A Mathematical introduction with OpenGL, Cambridge University Press, 2003. 2. E. Angel, Interactive Computer Graphics. Addison Wesley, 2000 |
Papildomos literatūros sąrašas |
|
Mokymo metodai |
Paskaitos, pratybos, bendri projektai |
Lankomumo reikalavimai |
Būtina lankyti 70% paskaitų ir atlikti pratybų užduotis |
Atsiskaitymo reikalavimai |
|
Vertinimo būdas |
60% praktinių darbų ir 40% teorijos |
Aprobuota katedros |
2009
08 31 |
Patvirtinta Studijų programos
komiteto |
2010 03 22 |