4 užduotis: masyvai










Daugumą šių užduočių galite rengti dvejopai: rašydami programos, valdomos iš komandinės eilutės kodą arba įskiepio kodą. Pasirinkite, tai, kas Jums labiau patinka.

  1. Parašykite kodą programos (arba įskiepio), kuri apskaičiuotų binominius koeficientus (Paskalio trikampio elementus), sudarytų iš jų masyvą ir išvestų į ekraną ar teksto išvedimo lauką.

  2. Parašykite kodą įskiepio, kuriame būtų sudaromas masyvas iš objektų - spalvų kodų. Kiekviename tokiame objekte turi būti saugomos trys reikšmės: raudonos, žalios ir mėlynos spalvos parametrai. Suprogramuokite metodą, kuris, nurodžius masyvo elemento indeksą, pagal masyvo elemente saugomus kodus sudarytų spalvą ir nubražytų šia spalva, pavyzdžiui, stačiakampį.

  3. Parašykite kodą įskiepio, kuriame būtų sudaromas masyvas iš objektų - saugančių informaciją apie knygas. Kiekviename tokiame objekte turi būti saugomos trys reikšmės (String tipo duomenys): autorius, pavadinimas ir išleidimo metai. Suprogramuokite metodą, randantį knygas, išleistas nurodytais metais ir išvedantį informaciją į ekraną.

  4. Parašykite programą (arba įskiepį), masyvui iš objektų, saugančių informaciją apie kampus, sudaryti. Objekte turi būti saugoma: kampo didumas laipsniais, didumas radianais, sinusas, kosinusas ir tangentas. Suprogramuokite metodą, kuris išvestų nurodyto masyvo elemento informaciją į ekraną.

  5. Parašykite programą, kuri įvedus natūralųjį skaičių n būtų sudarytų dvimatį masyvą skait[][]. Jo eilutėse skait[i][] 0<=i<9 turi būti saugomi skaičiaus n išraiškos (i+1)-tainėje skaičiavimo sistemoje skaitmenys (dvejatainėje, trejetainėje,..., dešimtainėje). Masyvo eilutės turi būti skirtingo ilgio. Sudarytą masyvą reikia išvesti į ekraną.

  6. Parašykite programą telefonų knygai sudaryti. Telefonų knyga tegu bus Vector klasės objektas. Įrašuose saugoma: pavardė ir telefono numeris. Reikia suprogramuoti metodus: įrašymo (įvedama ir įrašoma pavardė ir telefono numeris); skaitymo (nurodžius įrašo numerį, įrašas išvedamas į ekraną); trynimo (nurodžius įrašo numerį, įrašas pašalinamas).

  7. Parašykite programą adresų knygai sudaryti. Adresų knyga tegu bus Hashtable klasės objektas. Įrašuose saugoma: vardas (tai raktas) ir adresas (simbolių eilutė). Suprogramuoti įrašymo metodą ir adreso išvedimo pagal raktą metodą.

  8. Parašykite programą krepšinio komandos rungtynių rezultatų lentelei sudaryti. Lentelė tegu bus Hashtable klasės objektas. Įrašuose saugoma: data (įrašo raktas), varžovų komandos pavadinimas, rezultatas. Suprogramuoti įrašymo metodą ir įrašo išvedimo pagal pateiktą raktą metodą.

  9. Parašykite programą, kurį sudarytų sąrašą, kuriame saugomos trikampio viršūnių koordinatės. Tegu tas sąrašas bus Vector klasės objektas. Įraše saugomos šeši skaičiai (trys skaičių poros). Suprogramuoti įrašo įvedimo metodą. Be to - metodą, kuris išvestų nurodytą įrašą ir pasakytų, ar trikampis smailusis, statusis ar bukasis.

  10. Parašykite programą, kuri sudarytų masyvą lošimo kauliuko mėtymo rezultatams saugoti. Masyvas turi būti dvimatis; masyvo elementams masyvas[i] [n_i] priskiriami i-osios metimų serijos rezultatai. Kiekvienoje serijoje metimų skaičius gali būti skirtingas, jį reikia įvesti. Rezultatai generuojami naudojant atsitiktinių skaičių generavimo metodą Math.random(). Suprogramuoti metodą, kuris išvestų nurodytos bandymų serijos rezultatus. Suprogramuoti metodą, kuris pasakytų, kiek kartų i-ojoje serijoje atvirto x akučių (x gali būti 1,2,...,6).