2 užduotis: Math klasės metodai




Pasirinkite funkciją iš sąrašo ir parašykite programą, kuri pareikalautų įvesti reikiamus parametrus, o taip pat pradinę, galutinę argumento reikšmę ir žingsnį, o juos įvedus apskaičiuotų ir išvestų funkcijos reikšmes.
Po to sukurkite įskiepį, kuriame šios funkcijos reikšmės būtų skaičiuojamos įvedant parametrų reikšmes ir argumento reikšmes įvedimo laukeliuose.
Taip pat sukurkite įskiepį, kuriame būtų braižomas jūsų funkcijos grafikas.
  1. f(x)=ax3+bsin(x);
  2. f(x)=asin(bx)+bcos(ax);
  3. f(x)=aln(x)+bsin(x);
  4. f(x)=e ax+bx2;
  5. f(x)=max(asin(x), bcos(x));
  6. f(x)=min(asinx, bx);
  7. f(x)=tg(ax)-bex;
  8. f(x)=barcsin(x)-barccos(x);
  9. f(x)=min(asin(x), 1/(1+x2));
  10. f(x)=arctg(ax)-arctg(bx);
Programuodami grafiko braižymą galite padirbėti su spalvomis. Pavyzdžiui, braižymo įrenginiui g raudoną spalvą galime suteikti taip:
    g.setColor(Color.red);
O įskiepio langą nuspalvinti mėlynai galime taip:
   setBackground(Color.blue);
Spalvą galima ,,susimaišyti" nurodant, kiek reikia įdėti raudonos, kiek žalios ir kiek mėlynos spalvos (RGB) spalvos.
Sumaišyti spalvą ir ją suteikti grafikos įrenginiui galima taip:
  Color spalva;
  spalva = new Color(25,100, 150);
  g.setColor(spalva);   
Tai galima padaryti netgi viena eilute:
   g.setColor(new Color(25,100, 150));