Algebra ir geometrija informatikams. Pratybos. Rimantas Grigutis 9 pratybos .Kompleksiniai skaičiai.

1. Sudarykite veiksmu̧ lentelȩ trikampio posūkiu̧ grupėje. Ar ciklinė ši grupė?

2. Sudarykite veiksmu̧ lentelȩ trikampio simetriju̧ grupėje. Ar ciklinė ši grupė?

3. Sudarykite veiksmu̧ lentelȩ kvadrato posūkiu̧ grupėje. Ar ciklinė ši grupė?

4. Sudarykite veiksmu̧ lentelȩ kvadrato simetriju̧ grupėje. Ar ciklinė ši grupė?

5. Sudarykite veiksmu̧ lentelȩ rombo simetriju̧ grupėje. Ar ciklinė ši grupė?

6. Sudarykite veiksmu̧ lentelȩ stačiakampio simetriju̧ grupėje. Ar ciklinė ši grupė?

7. 1) I̧dėkite baigtinȩ ciklinȩ grupȩ i̧ S_{n}.

2) I̧dėkite trikampio sukimo grupȩ i̧ S_{n}.

3) I̧dėkite trikampio simetriju̧ grupȩ i̧ S_{n}.

4) I̧dėkite kvadraro sukimo grupȩ i̧ S_{n}.

5) I̧dėkite trikampio simetriju̧ grupȩ i̧ S_{n}.

6) I̧dėkite rombo simetriju̧ grupȩ i̧ S_{n}.

7) I̧dėkite stačiakampio simetriju̧ grupȩ i̧ S_{n}.