Praktika būsimam Programuotojui (-jai)

 

Apie įmonę:

ETRONIKA – viena iš TOP50 inovatyviausių finansinių technologijų kompanijų Europoje, kurianti e-finansų įrankius bankams, mažmeninei prekybai ir valdžios institucijoms visame pasaulyje. Mes dirbame su kompanijomis, siekiančiomis nuolat būti žingsniu priekyje greitai besikeičiančiame bankininkystės, verslo ir finansų pasaulyje.

Esame įsikūrę Vilniuje, kur suburiame geriausius ir gabiausius talentus mūsų kūrybiškoje ir patogioje erdvėje tam, kad kartu kurtumėme naujausias technologijas, formuojančias ateities finansus.

Įmonė suteikia galimybę atlikti PRAKTIKĄ.

Darbo pobūdis:

Jei svajoji atlikti praktiką jauname, profesionaliame ir draugiškame kolektyve, nedvejok!

Atsiųsk mums savo CV ir trumpą motyvacinį laišką.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas IT srityje (paskutinių kursų studentas (-ė));
  • Darbo su MS SQL duomenų bazėmis žinios;
  • Teorinės bei praktinės HTML, XML, JAVASCRIPT, C#, WCF žinios;
  • jQuery arba kitų framework‘ų žinios;
  • Analitinis mąstymas, pastabumas, kruopštumas;
  • Noras ir gebėjimas dirbti komandoje;
  • Orientacija į kokybišką rezultatą;
  • Vidinė motyvacija tobulėti ir mokintis;
  • Geras lietuvių ir anglų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu).

Įmonė siūlo:

  • Galimybę tobulinti profesinę kompetenciją, mokintis ir gilinti žinias;
  • Patirtį prisidedant prie įdomių IT projektų įgyvendinimo;
  • Naudingą darbo praktiką profesionaliame ir draugiškame kolektyve;
  • Lankstų praktikos grafiką, darbą su naujausiais įrankiais;
  • Jaukią ir neformalią darbo aplinką su žaidimų zona (stalo futbolas, Xbox, Kinect);
  • Įvairius renginius su šauniais kolegomis, pačią skaniausią kavą, arbatą, kakavą ir t.t.

Kontaktai:

Kontaktinis asmuo: Lina Skiauterė, Personalo vadovė
Adresas: J.Jasinskio g. 16 C, Vilnius
Informacija telefonu: +370 5 2483 153, +370 683 23849
El.paštu: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.; Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..

Skelbimas galioja iki:

2017-06-30

 

Duomenų analitikas

Apie įmonę:

"CARAT" - viena pirmaujančių tarptautinė komunikacijos planavimo agentūra Lietuvoje. Mūsų kompanija yra orientuota į kokybiškas ir profesionalias paslaugas, todėl ieškome tinkamiausio žmogaus naujoms pareigoms.

Darbo pobūdis:

  • Bendradarbiavimas su Tyrimų departamento specialistais įvairiais duomenų rengimo ir analizės etapais;
  • Klientų konsultavimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (ekonometrijos, sociologijos, statistikos srityje);
  • Analitinis mąstymas, sugebėjimas dirbti su skaičiais;
  • Puikios anglų kalbos žinios;
  • Atsakingumas, tikslumas bei kantrybė;
  • Geri organizaciniai ir komunikaciniai sugebėjimai.

Įmonė siūlo:

  • Darbą tarptautinėje įmonėje;
  • Galimybę tobulėti profesinėje srityje;
  • Didelę erdvę saviraiškai;
  • Draugišką darbinę aplinką;
  • Visas socialines garantijas.

Kontaktai:

Direktorė Rita Jermakaitė
Telefono nr.: +370 686 04918

Skelbimas galioja iki:

2017-06-30

Debt purchase analyst

Apie įmonę:

Lindorff Business Services (LBS) is the centre of excellence located in Vilnius. We are supporting and concentrating on the pan–European services in order to improve our service levels, quality of services and market responsiveness within all Lindorff Group.

Darbo pobūdis:

  • Data processing, manipulation, analysis, presentation and interpretation of financial portfolio’s characteristics;
  • Run forecasting models and interpret results;
  • Run Pricing Models and Sensitivities;
  • Support and compile portfolio Investment Memorandums (IMs);
  • Develop and maintain tools/models/materials to enhance portfolio analysis and valuation;
  • Support portfolio valuations across different countries.

Reikalavimai: 

We expect that you have:

  • University degree with high marks in an Analytical/Financial subject (e.g. Mathematics; Statistics; Economics);
  • Excellent Analytical skills;
  • Strong knowledge in Microsoft Office products, particularly Excel and PowerPoint;
  • Excellent English language skills, both written and spoken;
  • Ability to work under pressurized environment and meet deadlines;
  • Statistical experience in dealing with large data sets and data modelling techniques, would be advantageous;
  • Knowledge and/or experience in SQL would be an advantage;
  • Experience from financial products: consumer banking, credit lending or NPLs environment would be an advantage.

We expect that you are:

  • Highly numerate, attention to detail, quick learner and ability to think on their feet/solve problems quickly;
  • Self-motivated, enthusiastic and keen to learn and develop themselves;
  • Good communicator with ability to communicate with different levels of Customers/Stakeholders;
  • Good team player and ability to work independently with clear instructions and processes;
  • Willing to go the extra mile to achieve the objectives and meet deadlines.

Įmonė siūlo:

  • Outstanding working experience within the team of professionals in analytics;
  • Challenging and responsible work;
  • International environment and Scandinavian culture;
  • Working with industry-leading credit driven organization;
  • Excellent opportunity not only to work in English language, but also to learn new Scandinavian languages;
  • Health and life insurance;
  • Coffee, fruits and Foosball :) 

Kontaktai:

Contact person: Indrė, HR specialist 
Address: Spaudos g. 8, Vilnius 
Telephone: +370 626 40479 
E-mailŠis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Homepagehttp://www.lindorff.com/lbs

Skelbimas galioja iki:

2017-06-02

 

MS Excel specialistas (projekto laikotarpiui)

Apie įmonę:

Skandia Operations Center draudimo bendrovė Vilniuje, teikianti paslaugas Švedijos koncernui Skandia. 

Darbo pobūdis:

Excel failų kūrimas, koregavimas, efektyvinimas.

Darbas projekto laikotarpiui, lanksčiu grafiku. 

Reikalavimai: 

  • Įvarių macros komandų rašymas, išmanymas;
  • Pivot lentelių kūrimas;
  • Gebėjimas suprasti įvairaus sudėtingumo formules ir panašaus tipo sudėtingesnius žingsius MS Excel programoje. 

Įmonė siūlo:

  • Lankstų darbo grafiką projekto laikotarpiui;
  • Atlyginimą už atliktą darbą.

Kontaktai:

Vilma Dubikaitytė
Tel nr.: 863736397,
El.paštasŠis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Skelbimas galioja iki:

2017-06-30

Front-end Developer

Apie įmonę:

Horion Digital is a tech company which liaisons between entrepreneurial ideas and capital by providing technical resources required to realise the idea and launch it to market. Horion Digital team is valued for problem solving, business and user experience focused web software development.

More about the company: http://horiondigital.com

Reikalavmai:

All we really care about is your mindset and ability to show us some of your previous projects. However, there are a few things that we are looking in an ideal candidate:

  • You should be experienced working with HTML/CSS;
  • Understand basics of JavaScript & jQuery. Some experience with AngularJS, REACT, Vue.js is an absolute advantage;
  • Experience with Bootstrap framework is a plus;
  • Portfolio items or code samples demonstrating your skills is an advantage;
  • Ideally you should be graduating from university in 2017 or 2018;
  • The ability to communicate about job related topics in English is an advantage. Most of our clients are from abroad;

Įmonė siūlo:

  • Flexible work hours;
  • Modern office space in Vilnius, Šiaurės Miestelis;
  • Competitive salary based on your skills and expectations.

Kontaktai:

If you’re interested please get in touch with Karolis at Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.,
or give us a call at +37065551257.

Looking forward to hearing from you.

IT projektų vadybininkas (-ė)

Apie įmonę:

Mūsų klientė, UAB „BITAI“ – įmonė, užsiimanti IT paslaugomis. Pagrindinės įmonės veiklos sritys - įrangos nuoma, virtualios paslaugos, programų, skirtų verslo valdymui, kūrimas, duomenų apsaugos sprendimai. Įmonė, plėsdama savo veiklą, prie komandos kviečia prisijunti:

Darbo pobūdis:

Būsite atsakingi už:

Darbą su klientais:

  • bendravimą su klientais, poreikių aiškinimasis, pasiūlymų teikimas;
  • užsakymo priėmimą, jo vykdymo užtikrinimą;
  • sutarčių ruošimą ir saugojimą;
  • besibaigiančių sutarčių priežiūrą;
  • naujų ir pratęsiamų paslaugų pasiūlymų ruošimą.

Darbą su tiekėjais:

  • bendravimas su esamais tiekėjais;
  • užsakymų parengimą;
  • derybas dėl tinkamiausios kainos;
  • nuolatinį sandėlio stebėjimą ir pildymą.

Elektroninės parduotuvės priežiūrą:

  • prekių nuotraukų ir aprašų paruošimą ir įkėlimą į e-parduotuvę;
  • bendravimą su e-parduotuvės lankytojais;
  • sąskaitų išrašymą;
  • užsakymų realizavimą.

Idėjų veiklos procesų tobulinimui, veiklos vystymui teikimą.

Darbo vieta: Kirtimų g. 69, Vilnius.

Reikalavimai: 

Mes tikimės, kad Jūs:

  • domitės IT ir gebate apie tai kalbėti kiekvienam suprantama kalba;
  • turite aukštąjį išsilavinimą;
  • turite patirties organizuojant ir valdant projektus;
  • esate atsakingas, gebate organizuoti savo ir kitų laiką;
  • puikiai bendraujate su kolegomis, klientais, tiekėjais; 
  • turite patirties administruojant internetines parduotuves (būtų privalumas);
  • gerai mokate anglų kalbą, rusų ir lenkų kalbų mokėjimas būtų privalumas;
  • turite vairuotojo pažymėjimą ir automobilį.

Įmonė siūlo:

Mes Jums siūlome:

  • saviraiškos galimybes;
  • augimą kartu su įmone;
  • karjeros galimybes.

Kontaktai:

Jei projektų priežiūra nuo užsakymo priėmimo iki galutinio etapo Jūsų aistra – lauksime Jūsų gyyvenimo aprašymo su nuoroda:
„IT PROJEKTŲ VADYBININKAS“
iki 2017 m. birželio 2 d.
adresu: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..

Skelbimas galioja iki:

2017-06-02

 

Resursų planavimo analitikas (-ė)

 

Apie įmonę:

UAB \\"Transcom Worldwide Vilnius\\"

Transcom – vienas lyderiaujančių pasaulyje kontaktų centrų, teikiantis profesionalias klientų aptarnavimo, pardavimų, techninės pagalbos, skolų valdymo paslaugas. Transcom veikia 22-iose pasaulio šalyse. Įmonė dirba su didžiausiomis įmonėmis/žinomiausiais prekiniais ženklais iš energetikos, finansų, logistikos, paslaugų, turizmo bei kitų sektorių. Transcom visame pasaulyje dirba daugiau nei 30 000 darbuotojų, kuriančių išskirtinę Klientų patirtį kasdien.

Daugiau apie kontaktų centrą: www.transcom.com/lt-LT/About-Transcom/Who-we-are/Where-we-operate/Locations/Lietuvoje/apie-mus

Darbo pobūdis:

Resursų planavimo duomenų analitikas yra atsakingas už prognozių rengimą, darbo jėgos poreikio skaičiavimus, tvarkaraščių rengimą, darbo jėgos valdymo sprendimus ir tobulinimą.

Pagrindinės užduotys:

  • Rengti tikslius darbo grafikus atsižvelgiant į verslo poreikį, darbo teisę, administravimo taisykles bei darbuotojų poreikius;
  • Rengti metines, mėnesines, kasdienines skambučių srautų, vidutinės skambučių trukmės ir samdos prognozes;
  • Prognozuoti ilgalaikius ir trumpalaikius darbuotojų skaičiaus atitikimus biudžetui ir užtikrinti verslo poreikio padengimą;
  • Administruoti duomenis ir rengti ataskaitas naudojantis personalo valdymo programomis;
  • Analizuoti pagrindinius KPI rodiklius, identifikuoti tobulinimo ir rezultatų gerinimo galimybes.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (statistika/ekonometrija, ekonomika);
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (ypač MS Excel);
  • Patirtis ir motyvacija siekiant suvokti duomenis ir juos analizuoti;
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Stiprūs analitiniai gebėjimai;
  • Greita orientacija, atidumas, atsparumas stresui.

Įmonė siūlo:

  • Tarptautinės kompanijos kultūrą;
  • Atsakingą darbą regioniniame skyriuje;
  • Galimybę tobulinti procesus;
  • Nuoseklų įvedimą bei mokymus;
  • Tobulėjimo ir karjeros galimybes augančiame skyriuje;
  • Smagią bei šiltą darbo atmosferą;
  • Stabilų ir konkurencingą atlyginimą;
  • Įvairias darbo pamainas.

Kontaktai:

Personalo specialistė
Modesta Martinėnienė
​​​​​​​​+370 683 53 096

Skelbimas galioja iki:

2017-06-26

 

Jaunesnysis duomenų analitikas (-ė)

 

Apie įmonę:

Transcom – vienas lyderiaujančių pasaulyje kontaktų centrų, teikiantis profesionalias klientų aptarnavimo, pardavimų, techninės pagalbos, skolų valdymo paslaugas. Transcom veikia 22-iose pasaulio šalyse. Įmonė dirba su didžiausiomis įmonėmis/žinomiausiais prekiniais ženklais iš energetikos, finansų, logistikos, paslaugų, turizmo bei kitų sektorių. Transcom visame pasaulyje dirba daugiau nei 30 000 darbuotojų, kasdien kuriančių išskirtinę Klientų patirtį.

Darbo pobūdis:

Duomenų analitikias (-ė) atsakingas už kontaktų centro klientų tikslų/poreikių įgyvendinimą, prižiūrint naudojamas sistemas, analizuojant ir randant efektyvius sprendimus.

Pagrindinės užduotys:

  • Kliento poreikių analizė ir ataskaitų rengimas;
  • Kasdieninių užduočių atlikimas, užtikrinant duomenų tikslumą ir laikantis terminų;
  • Verslo sistemų administravimas ir priežiūra;
  • Verslo procesų analizė, dokumentavimas;
  • Tikslinių priemonių radimas ir įgyvendinimas;
  • Esamų verslo procesų tobulinimas ir optimizavimas;
  • Integracijų su kitomis sistemomis analizė.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (statistika/ekonometrija, ekonomika, IT);
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (ypač MS Excel);
  • Patirtis ir motyvacija siekiant suvokti duomenis ir juos analizuoti;
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Stiprūs analitiniai gebėjimai;
  • Greita orientacija, atidumas, atsparumas stresui.

Įmonė siūlo:

  • Tarptautinės kompanijos kultūrą;
  • Atsakingą darbą regioniniame skyriuje;
  • Galimybę tobulinti procesus;
  • Nuoseklų įvedimą bei mokymus;
  • Tobulėjimo ir karjeros galimybes augančiame skyriuje;
  • Smagią bei šiltą darbo atmosferą;
  • Stabilų ir konkurencingą atlyginimą.

Kontaktai:

Personalo specialistė
Modesta Martinėnienė
​+370 683 53 096

Skelbimas galioja iki:

2017-06-26