2007-2008m.m
Studijų programa Matematikos ir informatikos
mokymas
IV kursas
|
Studentas |
Bakalauro darbo tema
|
Bakalauro darbo tema
(Anglų kalba)
|
Bakalauro darbo vadovas |
1. |
Andrius Aniulis |
Funkcijų
mokymo 9 klasėje problematika |
Problems
of Teaching Function in 9 th Form |
Dr. A. Elijio |
2. |
Mindaugas Breiva |
Matematinis
modelis akcijų biržai |
Mathematical Model for Stock Exchange |
Dr. Š. Repšys |
3. |
Jolanta Butrimavičiūtė |
Nestandartinių
algebrinių nelygybių sprendimo būdai |
Methods for Solving Nonstandard Algebrical Inequalities |
Dr. A. Elijio |
4. |
Indrė Danieliūtė |
Afinioji
koordinačių sistema ir jos taikymas |
Affine
Coordinate System and Its Application |
Doc.dr. E.
Stankus |
5. |
Aurimas Dudėnas |
Dinaminio ir grįžties
algoritmų sudarymo metodų lyginamoji analizė |
Comparative Analysis of Dynamic Programming
and Backtracking Algorithm Design Methods |
Dr. R. Laucius |
6. |
Nerijus Galiauskas |
Geometrinės
nelygybės |
Geometric
Inequalities |
Doc.dr. A.
Apynis |
7. |
Vita Ivanauskaitė |
Perimetro
sąvokos mokymas ir suvokimas |
Teaching and Understanding
of Perimeter |
Doc.dr. R.
Kudžma |
8. |
Anton Jachjajev |
Tiesės lygčių
išvedimas. Atvejo analizė |
Deriving
of Line Equations. Case Study |
Doc.dr. R.
Kudžma |
9. |
Neringa Jasiūnaitė |
Apie
galimą kompiuterio ir intelekto sąsają sprendžiant įdomesnius matematikos
uždavinius |
On the Possible Connections Between
Computer and Intelligence in Non-Standard Maths Problem Solving |
Doc.dr. R.
Kašuba |
10.
|
Erikas Karikovas |
Aritmetikos ir
algebros sandūra penktos klasės matematikoje |
Interrelationship
of Arithmetics and Algebra in Mathematics for the 5 th
Form |
Doc.dr. R.
Kudžma |
11.
|
Leonid Kiprijanovič |
Šaknies
algoritmo mokymas ir mokymasis pirmajame kurse |
Teaching
and Learning of Root Algorithm |
Doc.dr. R.
Kudžma |
12.
|
Viktorija Liudkevičiūtė |
Ką
galima pamatuoti indais, ko ne ir kodėl? |
What Can Be Measured by Vessels, what Cannot and why? |
Doc.dr. R.
Kašuba |
13.
|
Sigita Mažvylaitė |
Dirichlė
charakteriai |
Dirichlet Characters |
Doc.dr. E.
Stankus |
14.
|
Artiom Muraška |
Šaknies
algoritmo mokymas ir mokymasis pirmajame kurse |
Teaching
and Learning of Root Algorithm |
Doc.dr. R.
Kudžma |
15.
|
Jekaterina Nikitina |
Parametrinės
kreivės. Atvejo analizė |
Parametric
Curves. Case Study |
Doc.dr. R.
Kudžma |
16.
|
Renata Pechoviak |
Naujoviškas
požiūris į matematikos mokymą |
Innovative Attitude Towards Teaching Mathematics |
Dr. Š. Repšys |
17.
|
Albertas Puškevičius |
Jaunųjų
programuotojų mokyklos pirmojo kurso uždavinių analizė |
The Analyses of the Tasks for the First Course Students of the Young
Programmers School |
Prof.dr. V.
Dagienė |
18.
|
Sabina Rakovskaja |
Logical Tasks For Pupils of Junior Grades |
Dr. A. Elijio |
|
19.
|
Jurgita Ruchlevičiūtė |
Kombinatorinės
tapatybės |
Combinatorial Identities |
Doc.dr. E.
Stankus |
20.
|
Ramunė Sinicaitė |
Kompleksinio
skaičiaus sąvokos vystymosi istoriniai aspektai |
The
Historical Aspects of the Development of the Concept of the Complex Number |
Doc.dr. A.
Apynis |
21.
|
Violeta Usavičiūtė |
Matematikos
mokymas tarpukario laikotarpiu Vilniaus krašte |
Mathematical
Teaching in the Region of |
Doc.dr. A.
Apynis |
22.
|
Beata Voronecka |
Matematinis
švietimas Islandijoje ir Lietuvoje |
Mathematics Education in |
Dr. Š. Repšys |
23.
|
Jurgita Zenevičiūtė |
Nestandartiniai
ir probleminiai mokyklinės matematikos
uždaviniai |
Non-Standard and Problematic Problems in
School Mathematics |
Doc.dr. A.
Apynis |