Dalyko sando aprašas
Dalyko sando kodas (Course unit code) |
|
Dalyko sando pavadinimas (Course unit title) |
Geometrijos didaktika |
Dėstytojo (-jų) pedagoginis vardas, mokslo
laipsnis, vardas ir pavardė (Name and title of lecturer) |
Doc. dr. Romualdas
Kašuba |
Katedra, centras |
Matematikos ir
informatikos metodikos katedra |
Fakultetas, padalinys |
Matematikos ir
informatikos fakultetas |
Dalyko sando lygis (Level of course) |
|
Semestras (Semester) |
Rudens (7)
|
ECTS kreditai (ECTS credits) |
3 |
VU kreditai (VU credits) |
|
Auditorinės valandos |
|
|
Paskaitų 32 |
|
Seminarų |
|
Pratybų 16 |
|
|
|
|
Reikalavimai (Prerequisites) |
|
Dėstomoji kalba (Language
of instruction) |
|
Dalyko sando tikslai ir numatomi gebėjimai (Objectives and learning outcomes) |
Skatinti geometrinį mastymą, pagilinti ir plėtoti geometrinio pasaulio
vaizdo suvokimą ir jo adekvatų aprašymą naudojantis paprastais efektyviais
metodais ir (pagal galimybę) individualiomis ar grupinėmis užduotimis su
kūrybiškais elementais |
Dalyko sando turinys (Course unit content) |
Geometrijos mokslo ištakos ir pagrindiniai
geometrijos tikslai, metodai bei galimybės. Klasikinių istorinių geometrijos
uždavinių apžvalga. Geometrinis intuicija ir geometrinė vaizduotė. Aksiominis
metodas ir aksiomų sistemos, aksiomų sistemų savybės. Geometrijos kurso
metodinės prielaidos ir pagrindiniai geometrinių uždavinių sprendimo būdai ir
principai. Geometrijos uždavinių suvokimas ir praktinės bendrųjų uždavinių
sprendimo būdų suvokimo plėtotės bei įvaldymo galimybės. Matematinė bei
loginė geometrinių metodų specifika. Geometrinių uždavinių patrauklumas bei
jų sprendimų būdų reprezentavimo specifika mokykloje: sunkumai, galimybės,
problemos ir perspektyvos. |
Pagrindinės literatūros sąrašas (Reading list) |
J. Mačys, Moksleivių matematikos olimpiadų
uždaviniai, Vilnius 2003, 214 psl; P.Katilius, Geometrijos pagrindai, Vilnius,
1966, 294 psl.; H.S.M.Coxeter and S.L. Greitzer, Geometry revisited,
Toronto-New York, 1997. |
Papildomos literatūros sąrašas |
|
Mokymo metodai (Teaching
methods) |
Tradiciniai (pagal galimybę ir su individualaus ir kolektyvinio darbo
akcentais) didžiulį dėmesį skiriant kūrybiniams studentų veiklos elementams |
Lankomumo reikalavimai (Attendance requirements) |
Privalu būti dalyvavus didesnėje visų užsiėmimų dalyje. |
Atsiskaitymo reikalavimai (Assessment requirements) |
Kontrolinis darbas raštu, egzamino darbas raštu, prireikus su žodiniais
komentarais bei paaiškinimais. |
Vertinimo būdas (Assessment methods) |
Egzaminas pažymys susideda iš kontrolinio darbo pažymio, vertinamo iki
3 balų,, egzamino darbo iki 5 balų ir dar 2 balai gali būti skiriami už
kūrybingumą bei aktyvumą užsiėmimų
metu. |
Aprobuota katedros |
2009-09-21 |
Patvirtinta Studijų programos komiteto |
2010-02-10 |