Dalyko sando aprašas
Dalyko sando kodas (Course
unit code) |
|
Dalyko sando pavadinimas (Course unit title) |
Užsienio kalba |
Dėstytojo (-jų) pedagoginis
vardas, vardas ir pavardė (Name
and title of lecturer) |
Doc.
B. Z. Stanevičiene, asist. I. Stasiūnaitė |
Katedra, centras |
FBMM
Anglų kalbos katedra |
Fakultetas, padalinys |
Užsienio
kalbų institutas |
Dalyko sando lygis (Level of course) |
Pirmosios
pakopos |
Semestras (Semester) |
Pavasario (2)
|
ECTS kreditai (ECTS credits) |
4,5 |
VU kreditai (VU credits) |
3 |
Auditorinės valandos |
Viso
dalyko 64 |
|
Paskaitų
|
|
Seminarų
|
|
|
|
|
|
|
Reikalavimai (Prerequisites) |
|
Dėstomoji kalba (Language of instruction) |
|
Dalyko sando tikslai ir
numatomi gebėjimai (Objectives and learning outcomes) |
Tikslai: ruošti
studentus tolesnėms profesinėms studijoms anglų kalba, ugdyti studentų
gebėjimą naudotis anglų kalba profesinėje bei mokslinėje veikloje
informacijai gauti bei perteikti ją žodžiu ir raštu, rengti studentus
bendrauti gimtosios ir užsienio šalių profesinėje bei kultūrinėje aplinkoje. Šiems tikslams pasiekti ugdomi pagrindiniai keturi
kalbinės veiklos gebėjimai kalbos supratimas iš rašto(skaitymas), kalbos
supratimas iš klausos, rašymas ir kalbėjimas tam tikromis matematikos ir
informatikos mokymo specialybės temomis, atrinktomis pagal specialybės dalykų
studijų programas |
Dalyko sando turinys (Course unit content) |
Anglų kalbos sando turinį sudaro ugdytini kalbinės
veiklos gebėjimai bei kalbos medžiaga. Ugdomi visi kalbinės veiklos gebėjimai
(skaitymas, klausymas, rašymas ir kalbėjimas) šiomis temomis: Gebėti suvokti pagrindinę ir šalutinę klausomo teksto
informaciją bei suvokti jo struktūrinius ir leksinius elementus. Gebėti atkurti pranešimo tezes. Gebėti kritiškai įvertinti išgirstą informaciją. Klausomasi autentiškų tekstų,pranešimų, paskaitų,
akademinio pobūdžio diskusijų, pokalbių specialybės temomis, video tekstų,
BBC laidų įvairia tematika. 3. Kalbėjimas: Gebėti padaryti mokslinį pranešimą konferencijoje ir
pasirinkti taisyklingą pranešimo struktūrą. Gebėti dalyvauti diskusijoje, reikšti savo požiūrį ir
apginti jį. Gebėti komentuoti diagramas ir lenteles. |
Pagrindinės literatūros sąrašas
(Reading list) |
1.
Specialybės anglų-lietuvių
kalbų žodynai. 2.
Angliiskii jazyk dlia
studientov-matiematikov. Dorožkina, V. P. 2001. 3.
Longman Advanced Learners Grammar. M. Foley, D. Hall. 2003. 4.
Successful
Writing Proficiency. Virginia Evans. Express. Publishing. 1998. 5.
Giving
Presentations. Mark Ellis, Nina ODriscoll.
Longman. 1992. 6.
|
Papildomos literatūros sąrašas |
|
Mokymo metodai (Teaching
methods) |
Pratybų metu taikomas komunikacinis metodas bei toliau
ugdomi savarankiško darbo įgūdžiai. Kalbos mokymas orientuojamas į studentą.
Individualiai, poromis, grupėmis diskutuojama, reziumuojama žodžiu ir raštu,
pristatoma studentų pasirinkta medžiaga, skaitomi ir išklausomi pranešimai. |
Lankomumo reikalavimai (Attendance requirements) |
Privaloma lankyti 75% pratybų. |
Atsiskaitymo reikalavimai (Assessment requirements) |
Egzaminas |
Vertinimo būdas (Assessment methods) |
Egzaminas, susidedantis iš skaitymo, klausymo, rašymo
ir kalbėjimo užduočių |
Aprobuota katedros |
2005 |
Patvirtinta Studijų programos
komiteto |
2005-04-11 |