Dalyko sando aprašas
Dalyko sando kodas (Course unit code) |
|
Dalyko sando pavadinimas (Course unit title) |
Užsienio kalba |
Dėstytojo (-jų) pedagoginis vardas, vardas ir
pavardė (Name and title of lecturer) |
Doc. B. Z. Stanevičiene,
asist. I. Stasiūnaitė |
Katedra, centras |
FBMM Anglų
kalbos katedra |
Fakultetas, padalinys |
Užsienio kalbų
institutas |
Dalyko sando lygis (Level of course) |
Pirmosios
pakopos |
Semestras (Semester) |
Pavasario (2)
|
ECTS kreditai (ECTS credits) |
4,5 |
VU kreditai (VU credits) |
3 |
Auditorinės valandos |
Viso dalyko 64 |
|
Paskaitų |
|
Seminarų |
|
|
|
|
|
|
Reikalavimai (Prerequisites) |
|
Dėstomoji kalba (Language of instruction) |
|
Dalyko sando tikslai ir numatomi gebėjimai (Objectives and learning
outcomes) |
Tikslai:
ruošti studentus tolesnėms profesinėms studijoms anglų kalba, ugdyti studentų
gebėjimą naudotis anglų kalba profesinėje bei mokslinėje veikloje
informacijai gauti bei perteikti ją žodžiu ir raštu, rengti studentus
bendrauti gimtosios ir užsienio šalių profesinėje bei kultūrinėje aplinkoje. Šiems tikslams pasiekti ugdomi pagrindiniai
keturi kalbinės veiklos gebėjimai kalbos supratimas iš rašto(skaitymas),
kalbos supratimas iš klausos, rašymas ir kalbėjimas tam tikromis matematikos
ir informatikos mokymo specialybės temomis, atrinktomis pagal specialybės
dalykų studijų programas |
Dalyko sando turinys (Course unit content) |
Anglų kalbos sando turinį sudaro ugdytini
kalbinės veiklos gebėjimai bei kalbos medžiaga. Ugdomi visi kalbinės veiklos
gebėjimai (skaitymas, klausymas, rašymas ir kalbėjimas) šiomis temomis: Gebėti suvokti pagrindinę ir šalutinę klausomo
teksto informaciją bei suvokti jo struktūrinius ir leksinius elementus. Gebėti atkurti pranešimo tezes. Gebėti kritiškai įvertinti išgirstą informaciją. Klausomasi autentiškų tekstų,pranešimų,
paskaitų, akademinio pobūdžio diskusijų, pokalbių specialybės temomis, video
tekstų, BBC laidų įvairia tematika. 3. Kalbėjimas: Gebėti padaryti mokslinį pranešimą
konferencijoje ir pasirinkti taisyklingą pranešimo struktūrą. Gebėti dalyvauti diskusijoje, reikšti savo
požiūrį ir apginti jį. Gebėti komentuoti diagramas ir lenteles. |
Pagrindinės literatūros sąrašas (Reading list) |
1.
Specialybės anglų-lietuvių
kalbų žodynai. 2.
Angliiskii jazyk dlia
studientov-matiematikov. Dorožkina, V. P. 2001. 3.
Longman Advanced Learners Grammar. M. Foley, D. Hall. 2003. 4.
Successful Writing
Proficiency. Virginia Evans. Express. Publishing. 1998. 5.
Giving Presentations.
Mark Ellis, Nina ODriscoll. Longman. 1992. 6.
Oxford English for
Computing. Keith Boeckner, P. Charles Brown. 1998. |
Papildomos literatūros sąrašas |
|
Mokymo metodai (Teaching methods) |
Pratybų metu taikomas komunikacinis metodas bei
toliau ugdomi savarankiško darbo įgūdžiai. Kalbos mokymas orientuojamas į
studentą. Individualiai, poromis, grupėmis diskutuojama, reziumuojama žodžiu
ir raštu, pristatoma studentų pasirinkta medžiaga, skaitomi ir išklausomi
pranešimai. |
Lankomumo reikalavimai (Attendance requirements) |
Privaloma lankyti 75% pratybų. |
Atsiskaitymo reikalavimai (Assessment requirements) |
Egzaminas |
Vertinimo būdas (Assessment methods) |
Egzaminas, susidedantis iš skaitymo, klausymo,
rašymo ir kalbėjimo užduočių |
Aprobuota katedros |
|
Patvirtinta Studijų programos komiteto |
2005-04-11 |