Dalyko
sando kodas
(Course unit code)
|
bus suteiktas registruojant į DB
(Senas dalyko sado kodas KOMP7114)
|
Dalyko
sando pavadinimas (Course unit title)
|
Kompiuterinis mokymo projektavimas
|
Dėstytojo (-jų) pedagoginis vardas, mokslo laipsnis, vardas ir pavardė
(Name and title of lecturer)
|
Dr.
Jolita Ignatavičiūtė
|
Katedra,
centras
|
Kompiuterijos
katedra
|
Fakultetas,
padalinys
|
Matematikos
ir informatikos fakultetas
|
Dalyko
sando lygis
(Level of course)
|
Antrosios
pakopos
|
Semestras
(Semester)
|
Pavasario (2)
|
ECTS
kreditai
(ECTS credits)
|
7,5
|
VU
kreditai
(VU credits)
|
5
|
Auditorinės valandos
|
Iš
viso dalyko 96 val.
|
|
Paskaitų
|
|
Seminarų 48
|
|
Pratybų
|
|
Laboratorinių darbų 48
|
|
Konsultacijų
|
Reikalavimai
(Prerequisites)
|
Bendra pažintis su OS (Windows,
Linux).
|
Dėstomoji kalba
(Language of instruction)
|
Lietuvių
|
Dalyko
sando tikslai ir numatomi gebėjimai
(Objectives and learning outcomes)
|
Bendrųjų programų ir
informacinių technologijų ryšio suvokimas. Orientavimasis kompiuterinio
mokymo evoliucijos tendencijose. Interneto programavimo žinios. Kelių
programavimo kalbų pagrindai. Jų realizacijos krypčių, privalumų ir trūkumų
suvokimas. Gebėjimai modeliuoti kompiuterio panaudojimą mokyme ir kurti
personalinę mokymo terpę mokslo įstaigoje.
|
Dalyko
sando turinys
(Course unit content)
|
Kompiuteriniai ir
tradiciniai mokymo būdai. Mokymo ir informacinių
technologijų abipusė priklausomybė.
Kompiuterinio mokymo tikslai ir formos. Hipertekstinė mokymosi
aplinka. Kompiuterių tinklų
naudojimas mokyme.
Internetas, publikavimo procedūros Internete.
Internetinių tinklapių
ir svetainių projektavimas, svetainių serveriai.
Interaktyvios formos,
jų projektavimas ir palaikymas.
Interaktyvūs
internetiniai puslapiai, jų kūrimo technologijos.
Javascript,
panaudojimas dinaminiams tinklapiams kurti.
Java programavimo kalba.
Mokomosios programos, jų klasifikacija. Laisvo
naudojimo mokomųjų programų apžvalga.
Kompiuterinės matematikos sistemos.
Socialiniai ir etiniai informacijos technologijos aspektai. Teisiniai naudojimosi informacija
aspektai.
|
Pagrindinės literatūros sąraas (Reading list)
|
1.
J.E. Schwartz, R.J.
Beichner Esentials of Educational Technology. - Allyn and Bacon, Boston, 1999.
2.
J. Niederst HTML. - O'Reilly&Associates, 2000.
3.
P. Wilton Beginning
JavaScript.-
Wiley Publishing, Inc.,
2004.
4.
http://www.w3schools.com/
5.
H. Deitel JAVA. How to program. - Prentice Hall, Inc., 2002.
|
Papildomos
literatūros sąraas
|
1. A. Balčytienė Būdas
mokyti kitaip: hipertekstinė mokymo aplinka. - Margi ratai, Vilnius, 1998.
2. J.E. Herring
Informacinių įgūdių ugdymas vidurinėje mokykloje. - Garnelis, Vilnius ,
1998.
3. http://www.mathworks.com
|
Mokymo
metodai
(Teaching methods)
|
Seminarai,laboratoriniai darbai, individualūs projektai, konsultacijos.
|
Lankomumo
reikalavimai (Attendance requirements)
|
Seminarų
ir laboratorinių darbų lankymas pageidautinas.
|
Atsiskaitymo
reikalavimai (Assessment requirements)
|
Dalyvavimas seminaro
diskusijose. 6 laboratoriniai darbai. Projekto gynimas.
|
Vertinimo
būdas
(Assessment methods)
|
Dalyvavimas seminaro
diskusijose - 20%;
laboratoriniai darbai
- 20%;
projektas - 40% ;
projekto gynimas
- 20% .
|
Aprobuota
katedros
|
2004-09-03
|
Patvirtinta
Studijų programos komiteto
|
2006-04-13
|