Dalyko sando aprašas

 

Dalyko sando kodas

(Course unit code)

bus suteiktas registruojant į DB 

(Senas dalyko sado kodas KOMP7114)

Dalyko sando pavadinimas (Course unit title)

Kompiuterinis mokymo projektavimas

Dėstytojo (-jų) pedagoginis vardas, mokslo laipsnis, vardas ir pavardė

(Name and title of lecturer)

Dr. Jolita Ignatavičiūtė

Katedra, centras

Kompiuterijos katedra

Fakultetas, padalinys

Matematikos ir informatikos fakultetas

Dalyko sando lygis

(Level of course)

Antrosios pakopos

Semestras

(Semester)

Pavasario (2)

ECTS kreditai

(ECTS credits)

7,5

VU kreditai

(VU credits)

5

Auditorinės valandos

Iš viso dalyko  96 val.

 

Paskaitų 

 

Seminarų  48

 

Pratybų 

 

Laboratorinių darbų  48

 

Konsultacijų

Reikalavimai

(Prerequisites)

Bendra pažintis su OS (Windows, Linux).

 

Dėstomoji kalba

(Language of instruction)

Lietuvių

Dalyko sando tikslai ir numatomi gebėjimai

(Objectives and learning outcomes)

Bendrųjų programų ir informacinių technologijų ryšio suvokimas. Orientavimasis kompiuterinio mokymo evoliucijos tendencijose. Interneto programavimo žinios. Kelių programavimo kalbų pagrindai. Jų realizacijos krypčių, privalumų ir trūkumų suvokimas. Gebėjimai modeliuoti kompiuterio panaudojimą mokyme ir kurti personalinę mokymo terpę mokslo įstaigoje.

Dalyko sando turinys

(Course unit content)

Kompiuteriniai ir tradiciniai mokymo būdai. Mokymo ir informacinių technologijų abipusė priklausomybė.
Kompiuterinio mokymo tikslai ir formos
. Hipertekstinė mokymosi aplinka. Kompiuterių tinklų naudojimas mokyme.

Internetas, publikavimo procedūros Internete.

Internetinių tinklapių ir svetainių projektavimas, svetainių serveriai.

Interaktyvios formos, jų projektavimas ir palaikymas.

Interaktyvūs internetiniai puslapiai, jų kūrimo technologijos.

Javascript, panaudojimas dinaminiams tinklapiams kurti.

Java programavimo kalba.
Mokomosios programos
, klasifikacija. Laisvo naudojimo mokomųjų programų apžvalga.

Kompiuterinės matematikos sistemos.
Socialiniai ir etiniai informacijos technologijos aspektai.  Teisiniai naudojimosi informacija aspektai.

Pagrindinės literatūros sąrašas (Reading list)

1.       J.E. Schwartz, R.J. Beichner Esentials of Educational Technology. - Allyn and Bacon, Boston, 1999.

2.        J. Niederst HTML. - O'Reilly&Associates, 2000.

3.       P. Wilton Beginning JavaScript.-  Wiley Publishing, Inc., 2004.

4.        http://www.w3schools.com/

5.        H. Deitel JAVA. How to program. - Prentice Hall, Inc., 2002.

Papildomos literatūros sąrašas

1. A. Balčytienė Būdas mokyti kitaip: hipertekstinė mokymo aplinka. -  Margi raštai, Vilnius, 1998.

2. J.E. Herring Informacinių įgūdžių ugdymas vidurinėje mokykloje. - Garnelis, Vilnius , 1998.

3.  http://www.mathworks.com

 

Mokymo metodai

(Teaching methods)

Seminarai,laboratoriniai darbai, individualūs projektai, konsultacijos.

Lankomumo reikalavimai (Attendance requirements)

Seminarų ir laboratorinių darbų lankymas pageidautinas.

Atsiskaitymo reikalavimai (Assessment requirements)

Dalyvavimas seminaro diskusijose. 6 laboratoriniai darbai. Projekto gynimas.

 

Vertinimo būdas

(Assessment methods)

Dalyvavimas seminaro diskusijose -  20%;

laboratoriniai darbai - 20%;

projektas -  40% ;

projekto gynimas -  20% .

 

Aprobuota katedros

2004-09-03

Patvirtinta Studijų programos komiteto

2006-04-13