Dalyko sando aprašas
Dalyko sando kodas (Course unit code) |
|
Dalyko sando pavadinimas (Course unit title) |
Algoritminių
uždavinių sprendimas kompiuteriu |
Dėstytojo (-jų) pedagoginis vardas, mokslo
laipsnis, vardas ir pavardė (Name and title of lecturer) |
Asist.
Rimgaudas Laucius |
Katedra, centras |
Matematikos
metodikos katedra |
Fakultetas, padalinys |
Matematikos ir
informatikos fakultetas |
Dalyko sando lygis (Level of course) |
|
Semestras (Semester) |
Pavasario (6)
|
ECTS kreditai (ECTS credits) |
3 |
VU kreditai (VU credits) |
|
Auditorinės valandos |
|
|
Paskaitų 32
|
|
Seminarų
|
|
Pratybų 16
|
|
|
|
|
Reikalavimai (Prerequisites) |
|
Dėstomoji kalba (Language of instruction) |
|
Dalyko sando tikslai ir numatomi gebėjimai (Objectives and learning outcomes) |
Šio kurso metu siekiama, kad studentai išmoktų metodiškai ir nuosekliai
spręsti, vertinti ir optimizuoti algoritminius uždavinius. Kursas iš dalies
orientuojamas į informatikos olimpiadų uždavinius, siekiant parengti
mokytojus, gebančius dirbti ir su programavimo gabumų turinčiais mokiniais. |
Dalyko sando turinys (Course unit content) |
Studentai supažindinami su algoritmų sudarymo, vertinimo ir optimizavimo
metodais. Siekiama, kad studentai spręsdami algoritminius uždavinius išmoktų
pritaikyti fundamentalias duomenų struktūras (steką, eilę, konteinerį ir kt.)
bei klasikinius algoritmus (Flerio, Kruskalo, pigiausios jungties,
trumpiausio kelio, ir kt.). Mokėtų juos realizuoti naudodami dinamines
duomenų struktūras, rekursijos, grįžties, dinaminio programavimo ir kt.
metodus. |
Pagrindinės literatūros sąrašas (Reading list) |
1.
S.S.Skienna. The Algorithm design manual.
Springer Verlag., 1998. 2.
V.Dagienė, J.Skūpienė. Moksleivių informatikos
olimpiadų uždaviniai, I dalis. Vilnius: TEV, 1999 |
Papildomos literatūros sąrašas |
1.
P.Tannenbaumas, R.Arnoldas. Kelionės į
šiuolaikinę matematiką. Vilnius: TEV, 1995. 2.
T.H.Cormen, C.E.Leiserson, R.L.Rivest.
Introduction to Algorithms. MIT press, 1992. 3.
N.Wirth. Algorithms+Data Structures=Programs.
Prentice-Hall,1976. |
Mokymo metodai (Teaching methods) |
Paskaitų metu
išklausytą teorinę medžiagą studentai įsisavina taikydami ją atliekant
individualias kūrybines užduotis. |
Lankomumo reikalavimai (Attendance requirements) |
Paskaitų
lankomumui skiriama 10% balų. |
Atsiskaitymo reikalavimai (Assessment requirements) |
|
Vertinimo būdas (Assessment methods) |
60% balų studentas gali surinkti teisingai ir laiku atlikęs praktines
užduotis, bei lankęs paskaitas. 40% balų sudaro egzaminas raštu. |
Aprobuota katedros |
2005-04-04 |
Patvirtinta Studijų programos komiteto |
2005-04-11 |